9.9.11

Ժպտա կյանքին և կյանքը կժպտա քեզ

ծիծաղն արև է , նա վտարում է ձմեռը մարդու դեմքից :Վիկտոր Հյուգո

Ողջույն:Ես այսօր եկել եմ քեզ խնդրելու որ ժպտաս:Փոխիր դեմքիդ այդ տխուր արտահայտությունը:Տես արևը ինչ գեղեցիկ է այսօր:Նա ժպտում է քեզ ու սպասում է, որ դու էլ նրան ժպտաս:Իսկ դու նրա վրա ուշադրություն չես էլ դարձնում:Հապա քեզ հայելու մեջ նայիր:Տեսնում ես ինչ գեղեցիկ ես?Բայց էլի չես ժպտում :Ինչու?Ինչ է պատահել?Եթե ոչինչ ապա ինչու չես ժպտում?Ահա քո դեմքին մի փոքրիկ ժպիտ եմ տեսնում :Ապրես:Այսպես դու շատ գեղեցիկ ես :Այլևս չտխրես,լավ?Կյանքը այնքան գեղեցիկ է երբ ժպտում ես : Ամեն ինչ լավ է:Քո գործերը ստացվում են:Տես հիմա երբ ժպտում ես արևը սկսեց ավելի շատ փայլել:Մի պահ մոռացիր քո բոլոր հոգսերի մասին:Զանգիր ընկերուհուդ :ՄԻասին դուրս եկեք զբոսնելու:Չէ որ սա քո օրն է?ԻՆչու ես տանը համակարգչի առաջ նստած??Չէ որ բոլորը քեզ շատ են սիրում ու ուզում են քեզ հետ ավելի շատ ժամանակ անցկացնել:Իսկ դու այստեղ նստած, ինչ որ հիմարությամբ ես զբաղված:Մայրդ անդադար կանչում է քեզ հաց ուտելու,իսկ դու անընդհատ կոպտում ես նրան:ԽԵղճ կին:Նա քո մասին է մտածում :Բայց դու նրա վրա ուշադրություն էլ չես դարձնում:ՏԵս ինչ գեղեցիկ սենյակ ունես:Տես քո մանկության խաղալիքն է:Այն դրված է պահարանի վրա ,փոշոտված:Նա քեզ է նայում ու խնդրում է ,որ դու սրբես նրա վրայի փոշին:
Նա նեղացել է քեզնից,որովհետև դու նրան փոխել ես համակարգչի հետ:Ինչու էլ չես խոսում նրա հետ??Չէ որ նա միշտ քո կողքին է եղել?Իսկ ընկերդ?Նա նույնպես նեղացել է :Դու դադարել ես զանգել նրան:Դուք էլ միասին դուրս չեք գալիս զբոսնելու:Որովհետև դու  քո ամբողջ օրը անցկացնում ես համակարգչի դիմաց:Արևը կարոտել է քեզ ,որովհետև նա քեզ քիչ է տեսնում:Գիտես ես սիրում եմ քեզ?Այո հենց քեզ :Քեզ բոլորն են սիրում :Դու պետք ես մարկանց:Հավատա ամեն ինչ լավ է լինելու:Վստահիր ինքդ քեզ :Դու հաջողակ ես :Տեսնում ես ինչքան բան ունես դու??Դուրս արի ու գոռա որ դու երջանիկ ես:Որովհետև դու իրոք երջանիկ ես,պարզապես այս պահին դու դա չես գիտակցում:Կյանքը քեզ շատ է սիրում ու սպասում է, որ դու ժպտաս նրան:Ժպիտը կյանք է :Վայելիր քո կյանքը:Ժպտա կյանքին և կյանքը կժպտա քեզ:

Комментариев нет:

Отправить комментарий