8.10.11

Ամեն ինչ կամ ոչինչ

Հաճախ եմ լսում այս նախադասությունը'' Բավարարվեք նրանով ինչ ունեք'', բայց ես այդքան էլ  համաձայն չեմ սրա հետ:Մարդ պետք է գնահատի այն  ինչ ունի, ու չթերագնահատի իր հնարավորություններն ու արժանիքները, բայց դա չի նշանակում ,որ պետք է բավարարվի ու չձգտի ավելիին:Մարդ անընդհատ պետք է փորձի զարգանալ, բարելավել իր կյանքը ու առաջ շարժվել, սա ամենակարևորն է:Մարդ երբեք չպետք է կանգ առնի , մտածելով  ''Դե արդեն հասա նրան ինչին ձգտում էի, այժմ կարելի է կյանքը վայելել'':Ոչ:Սա շատ սխալ մտածելակերպ է, որը ցավոք սրտի շատ տարածված է մեզ մոտ:
Եթե մարդ հասկանում է , որ արդեն ունի այն ինչ իրեն պետք է, ու էլ ոչինչ չի ուզում այս կյանքից, ուրեմն այդ մարդու ապրելը անիմաստ է, ավելի լավ է մեռնի, քան այդպես անիմաստ ու աննպատակ  ապրի:Ձգտումը ավելիին ամենակարևոր բանն է մարդու կյանքում:Չէ՞  որ կյանքը ամեն մեկին մի անգամ է տրված:Դրա համար պետք է լավ ապրել, այլ ոչ թե գոյությունը պահպանել:Պետք է փորձել հասնել ամեն ինչի, վերցնել կյանքից ամեն լավ բան, որովհետև կյանքը իրոք շատ կարճ է, անիմաստ վատնելու ու հայերի ասած '' յոլա'' գնալու համար:Ամեն ինչ , կամ ոչինչ, ուրիշ տարբերակ չկա:Կամ պետք է ապրել լավ, լինել ամենալավը, կամ պետք է ուղակի չապրել ու անիմաստ օրեր չանցկացնել , համոզելով մեզ թե մենք երջանիկ ենք:

3 комментария:

  1. Մի տեղ ընթերցել եմ, որ պետք է ձգտել ավելի լավին, բայց ոչ լավագույնին, և իմ կարծիքով սա ճիշտ արտահայտություն է, և գիտես ինչու՞, որովհետև մարդ երբեք, ոչ մի պարագայում չի հասնին այն առավելագույնին որին ձգտում է, բայց կարող է հասնել ավելի լավին, դրան հասնելուց հետո ձգտել էլ ավելի լավին, չկանգնել հասածի վրա:Այ սա է ճիշտ, իհարկե իմ կարծիքով:

    ОтветитьУдалить
  2. իհարկե, շատ ճիշտ ես մտածում :Մարդ քանի ապրում է առաջ գնալու տեղ ունի, ուր էլ որ հասած լինի:Ու եթե ձգտի անպայման կհասնի ամեն ինչի: Շնորհակալ եմ կարծիքի համար :)

    ОтветитьУдалить