16.10.11

Այսօր հայտարարում եմ բեռնաթափման օր :)


Այսօր ուզում եմ հայտարարել բեռնաթափման և մաքրության   օր:Նախ եկեք սկսենք մաքրել մեր շրջապատը:Ազատվենք բոլոր տեսակի հին և վատ հիշողություններ առաջացնող  իրերից և դասավորենք ամեն ինչ այնպես, ինչպես մեզ է հարմար :Վառենք բոլոր այն էջերը, որտեղ գրված են  վատ բաների, մեր անհաջողությունների, հիասթափությունների ու ձախողումների մասին:Բացենք պատուհանները, որպեսզի թարմ օդը ներթափանցի մեր սենյակ ու մաքրի մեր ուղեղը բոլոր տեսակի բացասական բաներից :Հետո մաքրենք մեր ուղեղը այն աղբից, որը այսքան ժամանակ կուտակվել է այնտեղ ու թույլ չի տվել մեզ  լիարժեք ապրել:Եկեք այսօր ուղակի ներենք բոլորին  ու մոռանանք այն ամենը,  ինչ նրանք արել են մեզ :Մաքրենք մեր ուղեղը վատ մտքերից , կասկածներից , խանդից, վրեժից ու նման բաներից , որովհետև դրանք միայն մեզ են վնասում , ու խանգարում են տեսնել իրականությունը:
Մաքրենք մեր կյանքը ու վերջապես ժպտանք ու խոստովանենք մեզ , որ մենք իսկապես երջանիկ ենք , որ մենք ունենք այնպիսի բաներ , որոնց մասին  մի ժամակ  վախենում էինք անգամ երազել: Ունենք այն , ինչի մասին հիմա շատերն են երազում :Ուրախանանք նրա համար, որ մենք ունենք երջանիկ ներկա և  փայլուն  ապագա: Ու հավատանք , որ սա դեռ սկիզբն է, որ լավագույնը դեռ առջևում է: Եկեք ուղակի մաքուր ուղեղով դիմավորենք այս ու մնացած օրերը:Հավատացեք , որ ամեն ինչ իրոք լավ է լինելու, այնքան լավ , որ դուք չեք էլ կարող պատկերացնել:Եկեք շնորհակալ լինենք կյանքին նրա համար ինչ մենք ունենք, շնորհակալ լինենք ու փորձենք գնահատել ու պահպանել մեր ունեցածը:Երջանկությունը մերն է: Մենք ենք ընտրում երջանիկ լենել ,թե դժբախտ: Եկեք ուղակի լինենք երջանիկ , և մաքրելով մեր ուղեղն ու մեր շրջապատը բացասական բաներից ,տեղ ազատենք  դրական էներգիայի ու երջանկության համար: Ես հավատում եմ , որ ամեն ինչ լավ է լինելու, ավելի լավ, քան մենք ենք սպասում :Ու վերջում եկեք լսենք իմ շատ սիրելի խմբերից մեկի Beatles-ի կատարումներից մեկը  let it be ;)

2 комментария:

  1. վաայ, այս ինչ լավ գրառում է ու կարևորը այսօր իմ "նոր կյանքի սկիզբն է":Ես էլ եմ որոշել մաքրվել, մոռանալ ամեն ինչ ու ապրել այլ կերպ:Շատ շնորհակալություն, շատ օգտակար է: :)

    ОтветитьУдалить
  2. Խնդրեմ , ուրախ եմ , որ կարողացա օգնել քեզ :)

    ОтветитьУдалить